miercuri, 23 octombrie 2013

"Povestile copilariei noastre, povestile copiilor nostri", atelier de povesti pt copii cu varsta cuprinsa intre 1 si 8 ani"

"Pe 26 septembrie s-a desfasurat primul atelier "Povestile copilariei noastre, povestile copiilor nostri", atelier de povesti pt copii cu varsta cuprinsa intre 1 si 8 ani"  Acest atelier este parte integranta a proiectului "Biblioteca Lucian Blaga, receptacul de sinergii creatoare si culturale romanesti pe teritoriul spaniol" coordonat de catre dl Miguel Fonda Stefanescu. Proiect ce se bucura de sprijinul Guvernului Romaniei prin finantarea acestuia de catre Departamentul Politici pentru Relaţia cu Românii de Pretutindeni – DPRRP.
La Povestea lui Harap Albam fost putini dar buni, cum se spune pe la noi. Am petrecut o ora agradabila in compania celor mici iar ei s-au distrat pe cinste. Am avut 3 "feciori de crai" si 2 "fete de imparati" alaturi de Harap-Alb in cautarea "salatilor din Gradina Ursului", am mers in "Padurea Cerbului", am facut cunostinta cu Ochila, Flamanzila, Setila, Pasari-Lati-Lungila si Gerila, cu Craiasa... furnicilor, Craiasa albinelor si Craiasa zanelor...ne-am suparat pe reaua purtare a Spanului dar impreuna cu ei am aflat ca prietenia este un bun foarte valoros si ca prietenul la nevoie se cunoaste. Speram ca si data viitoare sa fim iarasi impreuna si mai asteptam si alti pitici impreuna cu parintii alaturi de noi.Moderator Iulia Giurumescu."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu